filtr na sitovou tiskarnu

Jan Prikryl prikryl na launzatte.cg.tuwien.ac.at
Úterý Duben 8 16:05:01 CEST 1997

> Date: Tue, 8 Apr 1997 15:17:42 +0200 (MEST)
> From: Jan Redl <jan.redl na medicon.cz>
> To: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject: filtr na sitovou tiskarnu

> Nevite nekdo jak nastavit tisk na sitovou tiskarnu, tak aby se nejprve
> zpracoval filtrem?
>
> zkusil jsem /etc/printcap
>
> lp0:\
>         :sd=/var/spool/lpd/lp0:\
>         :mx#0:\
>         :sh:\
>         :if=/var/spool/lpd/lp0/filter:\
>         :rm=193.85.83.170:\
>         :rp=:

> [...]

V pripade vzdalene tiskarny se z nejakeho duvodu predpoklada, ze se
dany filtr provede na stroji, k nemuz je vzdalena tiskarna pripojena -
pokud je to sitova tiskarna, ma podle mne clovek smulu. Resenim je
mozna vytvorit "falesnou" tiskarnu a tisknout do nejake fronty na
zvolenem stroji, ten stroj pak vse procedi danym filtrem a posle na
kyzenou tiskarnu. Zatim jsem to nezkousel, i kdyz mam podobne problemy.

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl na cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
             Vienna University of Technology, Austria