Problem s BOOTPD

Marek Kubita kubitovi na mbox.lantanet.cz
Středa Duben 9 01:45:48 CEST 1997

On Tue, 8 Apr 1997, Linux User wrote:

> Zdravim vas vsechny.
> Prosim vas, nevite nahodou nekdo, cim muze byt zapricinena hlaska od
> BOOTPD typu:
>             PCpepa:No room for "dn" option.
> Zacala se objevovat nejenom u jednoho pocitace, ale u vetsiny. Drive se
> nic takoveho nestavalo.

Jaky pouzivate bootp demon a klienty? Matne si vybavuju, ze se mi neco
podobneho stavalo s bootpd2.4.3+dhcp na SCO a klienty W95. Delo se to pri
dlouhem jmenu domeny (exprit.cz prochazelo, prg.weisstessbach.co.at
nikoli).

Nekde (ve Win95 Networking FAQ?) jsem nasel vysvetleni, ze se DHCP
parametry nevejdou do defaultni velikosti reply paketu a ze za to muze
spatna implementace DHCP ve W95. Vyresil to drobny patch do
bootpd, po jehoz aplikaci se dala do bootptab pridat polozka "ms" -
message size - nova velikost paketu s odpovedi. Na ten patch byl bud odkaz
tam kde byl popis chyby, nebo jsem ho nasel nekde v news - zkuste si
schvalne v DejaNews najit "room option dhcp".

Omlouvam se za mlhavy popis, delal jsem to asi pred rokem u byvaleho
zamestnavatele...

--- Marek Kubita                           home: kubitovi na mbox.lantanet.cz
                                           work: marek na corpus.cz