SSH (II)

Hynek Med xmedh02 na manes.vse.cz
Středa Duben 9 00:55:27 CEST 1997

On 8 Apr 1997, [iso-8859-1] Zdeněk Mazanec wrote:

> Tak uz me prestante kamenovat, prosim.  Kreknuty ssh pouzivam na
> komunikaci mezi svym pocitacem v praci a skolnim serverem s Linuxem, neb
> nejak se clovek protlouct jaksi musi ... hole studium jaksi jeste nikoho
> neuzivilo.  Skola mi na ssh neda penize (nema) a zamestnavatel taky ne
> (neni to armada spasy).  Je to mozna amoralni, ale je to tak.  Je fakt,
> ze si v praci muzu setupnout taky linux, ale disk tam neni zase tak
> obrovskej a i kdyz to neradi uslysite, vsechno se pod Linuxem jeste
> delat neda.

No, mozna by stacilo udelat nejakou miniaturni UMSDOS instalaci (pouzit
Monkey?), ve ktere by bylo ssh.. To je jen par megabajtu..

Jinak volne siritelne ssh existuje i pro OS/2.

Pro MS-DOS.. Teoreticky staci vzit zdrojaky NCSA telnetu, vykuchat z nich
terminalovou emulaci a zkompilovat mirne upravene zdrojaky ssh pro Unix
pod DJGPP a WATTCP.. Nechcete to nekdo udelat? :-)

Hynek

--
Hynek Med, xmedh02 na manes.vse.cz