Install RH 4.1 na CESNETu/EUNETu (Bylo Instalace s NFS po Intern

Karel Svejda ux na ecb.cz
Středa Duben 9 08:01:48 CEST 1997

>   Hledam hostname:sharename na CESNETu nebo EUnetu
>   pro instalaci RH 4.1 prostrednictvim NFS.

  Protoze se doposud nikdo neozval, pokusim se vysvetlit,  proc
hledam takovou pomerne nesmyslnou konstrukci.

V ramci reklamni kampane na podporu Linuxu jsem u vsech
mych znamych Win fanousku instaloval distribuci Monkey.
(Dekuji panum:  Zdenek Havelka <pvt.zdenek na brn.pvtnet.cz> ,
"Marek Picka" <XPICKAM na hwlab.felk.cvut.cz> a
davro na ics.muni.cz (David Rohleder)
za pomoc pri zprovozneni PS/2 mouse v X).

Nyni bych chtel u jednoho sveho znameho, ktery ma plnou konektivitu,
(a preje si namisto Monkey "dospeleho" Linuxe s ext2fs...)
demonstrovat volnost, svobodu  a spolupraci - onu zakladni ideu
otevreneho spolecenstvi inteligentnich lidi tvoricich Linux.
Neni to nadherne
namisto C:\windows > setup , vyplnovani licencnich cisel a placeni
nabootovat z diskety, udelat NFS mount do sveta a nainstalovat HO ?

Distribuci na CD samozrejme mam, ale instalovat z CD ? -
- to jaksi  v  tomto pripade neni ono.

  Takze jeste jednou opakuji dotaz: mount -t nfs hostname:sharename ...?

Predem dekuji za snahu
--
Karel Svejda
ECB Informacni systemy spol. s r.o.