diald: local, remote

Michal "Bear" Lindner bear na mystique.sk
Středa Duben 9 09:18:32 CEST 1997

Hallo,

> potykam se s konfiguraci diald pro PPP pripojeni. V podstate mi to funguje, az na to, ze nevim, co s parametry local a remote, kdyz pouzivam dynamicke pridelovani IP. Prestoze mam uveden parametr dynamic, diald tam tvrde vyzaduje take local a remote.
> Zjistil jsem, ze tam nemuze byt jen tak ledajake IP, diald na tyto parametry zrejme bere nejaky ohled.
> Co tam mam dat, aby to spolehlive fungovalo?
Ja som si dal na local IP adresu pocitaca v LAN a na remote som dal
0.0.0.0 a fungovalo to, ale zdalo sa mi, ze niekedy zacal vytacat, aj ked
som nevedel dovod. Ako nastavit najake rozumne podminky spojenia?
"bringup tcp 10 any" je asi prilis casto:-)

bye,
 Bear