diald: local, remote

David Trcka David.Trcka na poda.cz
Středa Duben 9 13:38:30 CEST 1997

> Ja som si dal na local IP adresu pocitaca v LAN a na remote som dal
> 0.0.0.0 a fungovalo to, ale zdalo sa mi, ze niekedy zacal vytacat, aj ked
> som nevedel dovod. Ako nastavit najake rozumne podminky spojenia?
> "bringup tcp 10 any" je asi prilis casto:-)

Tento problem me taky trapi, a pak je tu jeste jeden, ktery s tim mozna souvisi: po vyprseni timeoutu (nevyuzita linka) diald ukonci spojeni. OK. ALE pak ihned zase zacne vytacet, NIC NEPOSLE, a pak zavesi. Znamena to jeden hovor navic, coz me ponekud stve.
Byl bych moc vdecny hodnemu cloveku, ktery provozuje bezproblemove diald, kdyz by nekde zverejnil jeho konfiguracni soubor diald.conf a mozna i diald.def.

Dik

David Trcka

E-mail: David.Trcka na poda.cz