cestina ve WordPerfectu

keso na pod-palmou.drp.fmph.uniba.sk keso na pod-palmou.drp.fmph.uniba.sk
Středa Duben 9 18:50:36 CEST 1997

> Nevite nekdo, jestli existuje ceska podpora pro WordPerfect 6.0 pro Linux?
> Instalace, kterou mam k dispozici umi jen vybirat po jednom znaku z tabulky.
> Zatim me napadlo jenom priradit kazdemu pismenu zvlastni makro, ale to
> je dost neefektivni.
>
> Petr Mejzlik

Hello,..

Ja som si nainstaloval cs-tools a pisem ako sa mi paci. Fonty to zvladaju,
ale nevidel som to nikde vytlacene, na obrazovke to nevyzera velmi dobre.
V podstate asi ani netreba instalovat cs-tools ale staci prepinat
klavesnicu.

						Keso
x.x zial dlho som s linuxom nerobil neviem si spomenut na viac, ak by boli
nejake otazky tak mail :-(