XF86Config a WD90C33 - mate nekdo? nasleduje vypis SuperProbe

Ondrej Bezucha xbezuch na pluto.spsselib.hiedu.cz
Čtvrtek Duben 10 07:15:27 CEST 1997

> Prosim pomozte:
> Xwindows spustim, ale obraz je uzkyy - asi tak 2/3 normalni sirky
> obrazu - vyska je dobra.
> Jestli to ma co delat s monitorem tak mam WESCOM 500E
> staci mi rozliseni 800x600 256 barev a 600x400 65355 barev
>
> Nebo poradte: Cetl jsem doc pro WestDig ale tam je jen WD90C24
>
> mam XFree86 v. 3.2 a Slackware 3.1 server XF86_SVGA

Jestli je chyba uz v konfiguraci graf. karty tak zkuste xf86setup (treba
alespon trochu pomuze) a nebo xvidtune ten to taky obcas trochu upravi.
Jinak muzu doporucit jen konfigurovat a konfigurovat a taky hodne piit, protoze
se to obcas dost protahne. :-))

                           Ondra