Intranet

Leos Bitto bitto na kolej.mff.cuni.cz
Čtvrtek Duben 10 11:36:25 CEST 1997

On 10 Apr 1997 08:37:15 +0200, RADEK VRANA <VRANAR na infnw.inf.upol.cz> wrote:

>Nazdar
>Zkusil's knihu Linux - Internet server (nebo tak nejak) ?
>(Je modra s prilozenym CD)
>
>                                    Radek

Upresneni: Je to kniha Linux - Internet server od panu Satrapy a Randuse a
vydal ji Neokortex.

To CD co u toho je nicmene neobsahuje zrovna nejakou super instalaci Linuxu.
Doporucuji misto toho zkusit RedHat 4.1 (ja jsem ho instaloval mockrat a jsem
s nim naprtosto spokojeny) nebo Debian (nevim, neznam, ostatni ho chvali).

Dalsi dobra knizka se jmenuje Server v Internetu, napsal ji Ladislav Lhotka
a vysla v nakladatelstvi Kopp.

Mam obe a obe se mi libi. Myslim ze tyto dve knihy jsou to nejlepsi o Linuxu
co se u nas da sehnat.

                                                  Leos Bitto
                                           <bitto na kolej.mff.cuni.cz>