jak poslat pripojeny soubor postou z prikazove radky, Krupka

Frantisek Krupka krupka na pha.pvt.cz
Čtvrtek Duben 10 12:23:15 CEST 1997

Jaroslav Brandis wrote:

> Dasa spravit aj taka vec, ze subor zakodujes do base64 alebo niecoho
> podobneho a ulozis to suboru. Otvoris si tento subor a na Zaciatok
> dopises tieto riadky
> To: adresa
> From: od koho
> Subject: to je myslim jasne
> tu vynechas riadok
> a tu su uz samotne kodovane data

To moc nepomuze, binarni attachement bude v maileru prezentovan jako
text. Pokud chcete, aby byl obsah mailu spravne prezentovan, musite
dodat i dalsi udaje do hlavicky.

Pomoci mmencode (mmencode -b x29.jpg > x29.mme) jsem si prevedl jeden z
jpg obrazku do kodovani Base64, do vytvoreneho souboru x29.mme jsem
potom doplnil hlavicku :