sendfax error waiting for XON!

Vladimir Meciar meciarv na crick.fmed.uniba.sk
Čtvrtek Duben 10 13:32:08 CEST 1997

> S faxem zkusenosti nemam, ale vypada to na zapnuty XON/XOFF co se snad necha
> vypnout ne? (nebo je chyba na druhe strane na to je potreba vedet stav na obou
> faxmodemech)

Ano da sa to vypnut, ale ak je na druhej strane uplne normalny fax ma byt
XON/XOFF zapnuta, alebo nie? Ovlada niekto protokol pre faxy?
Dalej XON/XOFF moze byt medzi modem<->pocitac a modem<->modem.
Kto posiela tuto hlasku ($SUBJ)? Modem, alebo sendfax t.z. computer. Ak modem,
tak caka XOn.. od druhej strany tel. linky, alebo od pocitaca?

Btw. skusal som vsetky mozne alternativy vypnutia a zapnutia XON/XOFF cez
AT commandy \Q resp. \X a nepomohlo.

Dufam, ze tu je aj niekto od modemov a faxov.

				Vlado