unresolved symbols v modulech jadra 2.1.3*

Michal Kubecek kubecek na karlin.mff.cuni.cz
Pátek Duben 11 13:11:53 CEST 1997

Dobry den,

nedavno jsem zacal pouzivat 'kerneld', ale mam problemy s jadry
2.1.30 az 2.1.32 - kdyz zkompiluju jadro a moduly a pak dam
'/sbin/depmod -a <verze>', hlasi mi to u spousty modulu (vesmes
sitove (ppp, slhc) a SCSI (ppa), ale i jine) chybu 'unresolved
symbols in module xxxx'. U verze 2.1.29 mi to dela pouze modul
ipv6 (ktery stejne jeste nejakou dobu potreba nebude - chapu to
spravne?). Prehledl jsem neco v dokumentaci nebo je to opravdu
chyba?

                                                   Michal Kubecek