hlaska IP socket invalid

Michal Polak mpolak na informatics.muni.cz
Pondělí Duben 14 07:48:29 CEST 1997

Zdravim,

po nekolikerem zkompilovani noveho jadra (2.1.29), kde jsem doufam dusledne
odstranil podporu site, se mi pri spousteni msql daemona objevuje tato hlaska:

---------------------
root:/root$ msqld

mSQL Server 1.0.14 starting ...

Can't start server : IP Socket : Invalid argument
----------------------

Kdyz spustim Linux s jadrem 2.0.10 je vse v pohode.

Cetl jsem HOWTO i man, ale tam se vetsinou resi opacny problem, tj.
 sit zprovoznit. :-(

Uvitam i odpoved typu man <neco>

P.S. Existuje prosim nejaka univerzalni metoda, jak najit neco v manu ?
Priklad: Nejaky chytry clovicek mi poradi na rozdeleni souboru pouzit
prikaz split, ovsem uz se nikde nedoctu, jak tyto soubory zase spojit
dohromady, kdyz presmerovani do jednoho souboru selhalo.

Diky za pripadnou pomoc.
--
						 Michal Polak
Contact:

Everyone should hold strong convictions, I am convinced I will have
another glass.