Je octave kompatibilni s matlabem pro win3.11 ?

Richard Sputa Richard.Sputa.fei na vsb.cz
Pondělí Duben 14 10:14:29 CEST 1997

Podarilo se mi zkompilovat octave a spustil jsem tam takovy
jednoduchy program a ono mi to vypsalo nejaky hlasky.
Posudte sami, zde je program ktery na matlabu bezi ale na octave ne:

% Testovani

figure(1)
plot(1:50,sin(.1:.1:5));
figure(2)
subplot(2,1,1)
bar(1:30,cos(1:30))
subplot(2,1,2)
bar(1:50,cos(1:50)./sum(1:5))

Tak co kdo mi poradi.
Co mam delat, kde mam sehnat matlab kompatibilni free program pod
Xwin?

Mimochodem v matlabu tento program vykresli dva grafy, jak jste jiste
pochopili.

Take jsem porovnaval interni funkce a stejnych nazvu funkci je tam
minimum.

                                      !   Richard.Sputa.FEI na vsb.cz   !