Je octave kompatibilni s matlabem pro win3.11 ?

JAN KYBIC KYBIC na ttt-202.ttt.bme.hu
Pondělí Duben 14 11:42:21 CEST 1997

> Podarilo se mi zkompilovat octave a spustil jsem tam takovy
> jednoduchy program a ono mi to vypsalo nejaky hlasky.
> Posudte sami, zde je program ktery na matlabu bezi ale na octave ne:

Octave je dost kompatibilni s Matlabem, pro zkouseni
jednoduchych vlastnich algoritmu nevyuzivajicich knihovnich
funkci jsem ho uspesne mnohokrat pouzil.

Samozrejme, mnoho knihovnich funkci je jinych, vcetne funkci pro
kresleni grafu. To mi neprislo jako velka nevyhoda, clovek si muze
vzdycky naprogramovat vlastni funkce, ktere volaji Matlabskou nebo
Octavovskou variantu. Horsi je, ze chybi ta obrovska knihovna funkci,
kterou ma Matlab pro vypocet vseho mozneho, ale to je vlastne to, za
co se hlavne u Matlabu plati. Navic je Matlab se svou optimalizaci a
prekompilaci mnohem rychlejsi.

Pokud vam jde o rychlost, zkuste Yorick, SciLab nebo nejlepe nejakou
C, ci Fortranovskou knihovnu. Pokud vam jde o kompatibilitu s
Matlabem, Octave je to nejlepsi free, co znam.

Honza
Jan Kybic (xkybic na sun.felk.cvut.cz) http://cs.felk.cvut.cz/~xkybic