StarOffice3.1 (beta4) - padajici download

Jaroslav Benkovsky benkovsk na pha.pvt.cz
Pondělí Duben 14 11:07:17 CEST 1997

Kristof Petr wrote:
> tato verze je asi posledni beta. Expiruje 1. zari 1997.
> Je linkovana dynamicky i staticky, tak si snad vsichni prijdou
> na svy.
>
> K sehnani na ftp://ftp.gwdg.de/pub/linux/staroffice/

Stahuju to z tehle adresy, a je to bes. Kazdou chvili mi to
spadne s 426 Data connection: Illegal seek. Doufam, ze je to
chyba u nich a ne u mne. A pritom mi to jde tak krasne rychle :-((((
Mate taky nekdo stejny problem? Server jim bezi na Linuxu, ale
tohle mu prilis velkou reklamu nedela :-(

					Edheldil