StarOffice3.1 (beta4) - padajici download

Jaromir Koutek miri na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Duben 14 13:00:20 CEST 1997

Jaroslav Benkovsky (benkovsk na pha.pvt.cz) wrote:
: spadne s 426 Data connection: Illegal seek. Doufam, ze je to
: chyba u nich a ne u mne. A pritom mi to jde tak krasne rychle :-((((
: Mate taky nekdo stejny problem? Server jim bezi na Linuxu, ale
: tohle mu prilis velkou reklamu nedela :-(
Ja sem si pres ftp search nasel mirrory a mam stahnutou asi polovinu
nekde z Nemecka. Az to bude cely, tak to dam asi nekam na atreye,
protoze kdybych to dal nekam do incomingu, tak to nepujde stahnout.
Ale je to na cesnetu...
: 					Edheldil