hlaska IP socket invalid

Egon Eckert egon na www.capitol.cz
Pondělí Duben 14 16:09:47 CEST 1997

Michal Polak (mpolak na informatics.muni.cz) wrote:

: po nekolikerem zkompilovani noveho jadra (2.1.29), kde jsem doufam dusledne
: odstranil podporu site, se mi pri spousteni msql daemona objevuje tato hlaska:
: Can't start server : IP Socket : Invalid argument

Ja bych rekl, ze klasicky server (zde msqld) nemuze fungovat bez podpory
site, komunikuje-li pres internet-domain sockets.

BTW: Nemohl by mi nekdo veci znaly napsat, zda bez podpory site (tedy bez
TCP/IP stacku) funguji unix-domain sockets ?

: Kdyz spustim Linux s jadrem 2.0.10 je vse v pohode.

Z toho mate take vysekano sitovani ?

: P.S. Existuje prosim nejaka univerzalni metoda, jak najit neco v manu ?

Me se osvedcilo 'man -k <neco>'. Co to dela ? Viz. 'man man'. :)

Egon Eckert