Tisk z linuxu

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pondělí Duben 14 18:43:10 CEST 1997

lubos na brain.acr.cz pise:
:   Tiskarnu mam pripojenou na paralelni port a veci popsany v
: Printing-HOWTO jako cat /etc/passwd > /dev/lp1, nebo lpr soubor
: funguji bez problemu. Potiz nastane pri tisku ze site. Pokud tisknu
: pomoci lpr z OnNetu, tak neco na server skutecne prijde, ale
: nevytiskne se to. Zjistil jsem pomoci lpq, ze v tiskove fronte je co
: by melo byt, dale bezi lpd daemon, ale lpc vytrvale hlasi no daemon
: present.

	No daemon present neznamena chybu, ale to, ze se v dane chvili
netiskne.

: Pokud jiz neco ve fronte takto je, tak nejde ani lpr. Musim
: smazat frontu "lprm -" a pak jde lpr jako predtim. Je-li tady v
: konferenci nekdo, kdo by vedel co s tim, tak jsem velice zauzlovan.
: Je-li to dulezite, tak kernel je 2.0.30 a distribuce Slackware.

	Mate v printcapu filtr? Zkuste tentyz filtr dat krome
:if=: jeste do :vf=:. Myslim, ze OnNet tohle potrebuje.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //