Hacky v Emacsu

Martin Kormunda kormund3 na students.zcu.cz
Středa Duben 16 12:15:55 CEST 1997

On Wed, 16 Apr 1997, Petr Sturc wrote:

> Ahoj vsichni!
> Nainstaloval jsem si cestinu do Emacsu 19.31.1,
> ale nejdou mi psat pismena s hacky. Misto nich
> tam jsou napr. preskrtnute o, symbol 3/4 atd.
> Nevite v cem je problem?
musis jeste naistalovat cesky font
1. z prikazove radky:  emacs -font -*-2 (tohle oznaceni fontu mozna
nestaci)
2. v souboru .emacs v tvem adresari

jmena instalovanych fontu zjistis pomoci xfontsel

> [...]
>
> 			Petr Sturc
> --
>
>  -----------------------------------------------------------
> |  Ing. PETR STURC                                          |
> |  DEPT. OF MAGNETISM             tel. +42 2 6605-2705      |
> |  INSTITUTE OF PHYSICS AV CR     tel. +42 2 6605-2108      |
> |  NA SLOVANCE 2                  fax. +42 2 821227         |
> |  CZ 180 40 PRAHA 8              E-mail: sturc na fzu.cz      |
> |  CZECH REPUBLIC                 http://www.fzu.cz/~sturc/ |

  Martin Kormunda                     | EMAIL: kormund3 na students.zcu.cz
                                      | http://ori.zcu.cz/~kormund3
UNIVERSITY OF WEST BOHEMIA            |
Applied Sciences                      |
Mathematical and Physical  Engineering|