Cestina na Xtermu

Michal Polak mpolak na indy.fi.muni.cz
Středa Duben 16 12:43:21 CEST 1997

>  Ahoj!
>
>  Zkousim nainstalovat cestinu z CSTOOLS 0.19 do Xtermu .
>  Cesky texty se zobrazujou OK,ale kdyz se prepnu do
>  cestiny klavesou PAUSE tak se mi tisknou pouze znaky
>  jako %,? atd. ve spravnych pozicich na ceske klavesnici.
>  Ale misto vsech znaku s akcenty mi Linux je uboze pipa.
>
>        Kde je chyba?
>
> 			Diky
> 				Petr Sturc

Zkusenejsi uzivatele ( a autori) mne kdyztak opravi, ze jo ?

Ja sam v tom taky nemam moc jasno, zrovna tyto dny se s tim doma babram.

Kdyz si zkusite spustit ksh, bude v nem klavesnice v poradku ?

Bash mi delal to same. Je potreba vytvorit svuj ~/.inputrc a do nej
cosi nastavit (je to tam v dokumentaci).

Ja mam ovsem problem, ze se snazim vyuzivat Xmodmap z tohoto baliku,
a klavesnice reaguje pouze na CARKOVANE pismena. Hackovane tam ne a ne
dostat. :-(
Jakmile se snazim napsat hacek, klavesnice uz potom vsechny CESKE znaky
ignoruje a nepise, ba co hur, ani nepipe.

Mimochodem, mel jsem cestinu V PORADKU do te doby, nez jsem instaloval nove
jadro a upgradoval RedHat. :-(

Asi musim CSTOOLS preinstalovat ?
--
						 Michal Polak
Contact:

Everyone should hold strong convictions, I am convinced I will have
another glass.