Meta-FAQ: QP x 8bitu. Nevyznamny komentar

JAN KYBIC KYBIC na ttt-202.ttt.bme.hu
Středa Duben 16 14:39:02 CEST 1997

> nebyl vubec problem. ALE POKAZDE to bylo ve stylu: Chces cestinu,
> zjisti ci vymysli jak a nevime-li, jak na to, udelej si ji sam.
To ovsem potencialne vyzaduje vyssi prava, nez prava bezneho uzivatele
a to neznamemu cloveku vetsina spravcu neda.

> necem delam a prijde za mnou student, ze mu blbne nemcina v ispellu,
> ci ze mu nejde cist ci psat MIME mail v ISO Latin1, taky mu nemuzu
> rict, at se na to vykasle a pise foneticky, pripadne bez akcentu nebo
Chvalim tvuj pristup a pral bych si, aby vsichni spravci byli jako
ty, ovsem z vlastni zkusenosti vim, ze kazdy spravce ma vzdy dlouhy
seznam veci, co by se mely udelat, a chapu, ze muj pozadavek na
cestinu dostane dost nizkou prioritu. Pokud za mnou prijde nekdo s
pozadavkem na neco jako treba podpora cinstiny, taky se ji
prilis brzy nedocka a pochybuji, ze u tebe ano.

No nic, jinak v celku souhlasim a co si budu chtit precist, to uz si
nejak prectu. Jini vsak mozna uz ne, proto jsem se o tom vlastne
rozepsal.

Honza

Jan Kybic (xkybic na sun.felk.cvut.cz) http://cs.felk.cvut.cz/~xkybic