cs-tools: can't resolve symbol

Derfinak Jan derfinak na hron.fei.tuke.sk
Středa Duben 16 17:03:27 CEST 1997

On Wed, 16 Apr 1997, Jaroslav Benkovsky wrote:

> Ahoj,
>
> pred chvili jsem se pokousel nainstalovat cs-tools 0.19
> (konkretne cast pro X) na pentiu se slackware 3.1/X11R6.1
>
> pote, co jsem vse (dle meho soudu) rucne nainstaloval
> tak, jak se ma, mi ale vetsina xaplikaci po stisku klavesy
> vypise na konzoli Can't resolve symbol: XkbLookupKeySym
> a skonci. Kdyz jsem se mrknul do nove libX11.so.6.0,
> tak se v ni tenhle symbol nevyskytuje (v puvodni *.6.1 ano).
> Nova je taky asi o 100k mensi.
>
> Muzete mi nekdo poradit, v cem delam chybu, anebo mam s touhle
> verzi X proste smulu?

> [...]

V X11R6.1 sa to trochu s lokalizaciou zmenilo. Netreba uz prepisovat libX11
ale pouzit XKB extensions. Tento problem tu uz bol dost diskutovany, preto
by som ta odporucil na archiv konferencie. Asi by to bolo vhodne zaradit aj
do FAQ (ak to tam uz nie je), lebo tato otazka sa tu vyskytuje velmi casto.

			jano <derfinak na hron.fei.tuke.sk>

PS: na ftp://hron.fei.tuke.sk/pub/Linux/localization/ som dal subor
xkb.tar.gz
Je to take nudzove riesenie, kym Yenya nevypusti novu verziu cstools.
(Mozno, ze uz je vonku, nejak v poslednom case nestiham sledovat. :-( )

----- I can't get no satisfaction -----
			Rolling Stones