Czech HOWTO 0.1

Roman Majer roman na spt.cz
Čtvrtek Duben 17 11:19:05 CEST 1997

Hallo,

	pouzil jsem v Linuxu Netscape 3 a HOWTO jsem si ulozil do souboru,
precetl jsem si prvnich 5 radek a po prikazu
$ sh Czech-HOWTO.txt | less
jsem si to v poradku precetl. Pouze u zacatku nekterych odstavcu je jakysi
znak <B7> inverzne, ale to ve cteni neprekazi.

Panu Zamazalovi timto dekuji za jeho obetavou praci, kterou ostatni zatim
spise kritizuji, nez podporuji.

Me zkusenosti z cestinou se omezuji na Netscape (cteni dokumentu), jinak
psat se mi zatim nepodarilo, nebot mam IBM ThinkPad notebooka a pri
zavedeni ceske console mi ceske klavesy bud pipnou, nebo mi provedou
nejaky prikaz, napr: klavesa <4> ma vystup:

$ help not found ... :-)))

		Have a good time, Roman Majer.

====                    ______ ____        ____  ____  _____          =
===               /       /   /     /     /     /     /    / /|  //   =
= Roman Majer                                                         =
= SPT TELECOM a.s., Olsanska 5, 130 00 Prague 3, Czech Republic       =
=  Phone: +420 2 67142984                                            ==
=    Fax: +420 2 6919151                                            ===
=   http://www.spt.cz/roman                                        ====
= E-mail: roman na spt.cz                                            =====