Problem s nameserverem

Hynek Schiffner schiff na lapeco.cz
Pátek Duben 18 08:38:32 CEST 1997

Miroslav Lednicky wrote:

> Dobry den!
>
> Mam takovouto topologii site:
>
>  ----------------------+
>                        | 192.168.111.1
>                       +-+
>                       | |
>                       +-+
>                        |192.168.112.1
>  -----+----------------+
>       |192.168.112.99
>      +-+
>      | |  Ceres
>      +-+
>       |194.131.231.73
>    Internet

> [...]
Zdravim,
u nas mame podobnou sit a resili jsme to tak, ze mame 2 name servery.
Jeden na NT
je nastaven na primary DNS a ma v tabulce adresy intranetu a ty ktery
nezna
forwarduje na linuxovou masinu. Ten Linux ma DNS nastaveny taky jako
primar a odpovida
na pozadavky z internetu. Takze z internetu jsou videt jenom pocitace v
databazi linuxu.
Vsichni klienti intranetu se ptaji na adresu tech NT.

				Hynek Schiffner