rychly modem, Krupka

Frantisek Krupka krupka na pha.pvt.cz
Pátek Duben 18 10:45:13 CEST 1997

Zdenìk Mazanec wrote:

> Sam provozuju null modem mezi rychlym a pomalym portem na rychlosti
> 115200
>
> A stiha pak pocitac delat jeste neco jineho nez modemovat ?????
> Mam pocit, ze tohle jde tak maximalne pro spojeni dratem na pul metru
> a masiny co nic jineho nedelaji.
> Jinak se udajne ztraci data. Je ale fakt, ze jsem to nikdy netestoval,
> takze nas mozna vyrobci hw jen zbytecne nervuji ...
> --
> mazanec na fzu.cz

Null modemem myslim tridrat mezi seriovymi porty, tedy bez modemu.
Rychlost prenosu napr. v FTP vychazi neco kolem 10kB, v pohode se muzu
venovat i jine praci. Tridrat pouzivam o delce neco kolem 2 (v praci) a
kolem 15 metru (doma). Doma je kabilek delsi kvuli detem pro pripad, ze
si chteji hrat (Doom apod) a sedet kazdy v jine mistnosti. Problemy byly
pouze s Duke (tomu se nelibil onen pomaly port, ovsem nejaky Duke me
nezajima). V Linuxu jsem v pohode.

Pouzivam to pro 'rozumne' prenosy dat. Pro vetsi baliky bych uvital neco
na zpusobe seriovych portu (tedy velice standardni veci) o rychlostech
radove vyssich. Pokud by se takhle dalo pouzivat USB, bylo by to
prinejmensim skvele.

                                         Krupka F.