rychly modem, Krupka

Leos Bitto bitto na kolej.mff.cuni.cz
Pátek Duben 18 12:14:02 CEST 1997

On 18 Apr 1997 10:07:10 +0200, Frantisek Krupka <krupka na pha.pvt.cz> wrote:

>Sam provozuju null modem mezi rychlym a pomalym portem na rychlosti
>115200
>

>                                      Krupka F.

Ano, take jsem to delaval. Ale pak jsem si zkusil zmerit prenosovou rychlost
a rozhodne to nebylo 115 kbps! Proste ty porty nestihaly ale diky chytremu
komunikacnimu programu se provadely korekce. Vysledek byl ze de facto byla
rychlost mensi nez pri pouziti 56 kbps na kombinaci rychly port <-> rychly
port.

Verte mi ze pri pouzivani 28800 bps modemu a rychlejsich se bez UARTu 16550A
neobejdete. Nebo obejdete ale to si pak klidne muzete koupit 14400 bps modem
a vysledek bude stejny. Sam jsem si to overil, neni to jen teorie.

                                                  Leos Bitto
                                           <bitto na kolej.mff.cuni.cz>