rychly modem

Petr Linke petr na novicom.anet.cz
Pátek Duben 18 16:44:25 CEST 1997

On Fri, 18 Apr 1997, Adam Hornik wrote:

> [...]
Par tipu:
nekde by melo byt nastaveno nasledujici: ( pro BSD napr. v
/etc/rc.d/rc.serial )
${SETSERIAL} /dev/cuaX ${AUTO_IRQ} uart 16550 spd_hi
                                              ^^^^^^ toto je dulezite
/etc/gettydefs - nastaveni by melo byt asi takove:
115200# B115200 CS8 CRTSCTS # B115200 SANE -ISTRIP CRTSCTS #@S login:\
#115200>

dale v getty.cfg zkontrolovat, jestli /dev/cuaX neni lokovan na 9600
( pripadne /dev/TTYSX, dle toho, co pouzivate ... )

posledni, a velmi malo pravdepodobne je, ze mate modem lokovan na pevnou
rychlost 9600, ale vzhledem k tomu, ze jste pouzival ruzne modemy, je to
nepravdepodobne ( jedine kdyz by jste mel v init stringu tuto lokaci
nastavenou - viz manual k modemu )