unresolved symbols in modules

Radek Vybiral Radek.Vybiral.fei na vsb.cz
Pondělí Duben 21 16:59:35 CEST 1997

On Wed, 16 Apr 1997, Michal Kubecek wrote:

> Objevilo se tady nekolik navrhu, cim by mohl problem byt. Bohuzel
> zadny neresil moji situaci. Zkusil jsem modutils z 20.3.97, ale
> chovalo se to stejne jako ty oficialni 2.1.23. 'make modules_install'
> jsem daval, depmod jsem poustel taky (pri nem mi to prave hlasi
> ty chyby). Abych byl presnejsi, kdyz dam '/sbin/depmod -a 2.1.33',
>
> Kdyz si necham vypsat, ktere symboly to jsou, je jich tak tri
> az pet pro kazdy modul, z toho dost spolecnych, napr.
>
>         __global_cli
>         tqueue_lock
>         __global_save_flags
> [...]
Me to dela to same. Mozna je potreba dusledne upgradovat vsechny potrebne
knihovny a dalsi binarky vcetne modutils.
Ty symboly jsou v souboru System.map pro jadro 2.1.3x, ale pro jadro
2.0.xx chybi. Uz to bylo diskutovano ohledne System.map, myslim si, ze v
tomto pripade na to ma vliv prave tento soubor. Zkousel jsem ho ruzne
prejmenovavat i kopirovat, lec bezvysledne.

R.V.

Michal Kubecek >

| Radek Vybiral				             Radek.Vybiral na vsb.cz |
| Student of Technical University of Ostrava    http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                   Phone: +42 69 699 3479 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
|     NEW!  Cache on VSB-TU		           http://cache.osanet.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |