Jak prejit z 2.0.X na 2.1.X?

lubr lubr na hardy.regionet.cz
Úterý Duben 22 09:57:48 CEST 1997

Zdravim,

chtel jsem si vyzkouset , jak se chova development kernel, ale dost
jsem pohorel
pri kompilaci. Stahl jsem si jadro 2.1.35, modutils 2.1.34, zbytek
(podle dokumentace jadra 2.1.35) byl v poradku.

Pro kompilaci modutils je nutno, aby bezelo jadro 2.1.X, takze jsem
zkusil to jadro prelozit bez modulu, a tam jsem taky pohorel,
respektive skoncil chybou pri prekladu...

Jak tedy prejit na develompent jadro? Jde udelat nejaky bootstrap
(2.0.A --> 2.1.B --> 2.1.C ...) nebo je verze 2.1.35 v nekterych
pripadech neprelozitelne, a mam pouzit jinou? Kterou?

Ludek Brukner