Jak prejit z 2.0.X na 2.1.X?

Martin Mares mj na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Úterý Duben 22 10:45:30 CEST 1997

Hello, world!

> chtel jsem si vyzkouset , jak se chova development kernel, ale dost
> jsem pohorel
> pri kompilaci. Stahl jsem si jadro 2.1.35, modutils 2.1.34, zbytek
> (podle dokumentace jadra 2.1.35) byl v poradku.
>
> Pro kompilaci modutils je nutno, aby bezelo jadro 2.1.X, takze jsem
> zkusil to jadro prelozit bez modulu, a tam jsem taky pohorel,
> respektive skoncil chybou pri prekladu...
>
> Jak tedy prejit na develompent jadro? Jde udelat nejaky bootstrap
> (2.0.A --> 2.1.B --> 2.1.C ...) nebo je verze 2.1.35 v nekterych
> pripadech neprelozitelne, a mam pouzit jinou? Kterou?

   2.1.35 je skutecne s nekterymi drivery neprelozitelna (typicky
se to tyka symbolu queue_task_irq_off, na ktery se drivery odkazuji
ackoliv jiz neexistuje).

   Ke kompilaci modutils snad neni potreba _bezici_ 2.1.X, ale pouze
nalinkovane /usr/include/{linux,asm} do stromu od 2.1.X.

   Pokud i nadale budete mit jakekoliv problemy, staci poslat konfiguraci
jadra (soubor ".config") na moji adresu a ja se na to podivam...

				Have a nice fortnight
							Martin