rychly modem, Krupka

Frantisek Krupka krupka na pha.pvt.cz
Úterý Duben 22 12:32:53 CEST 1997

Matus Uhlar wrote:

> In cz.comp.linux Frantisek Krupka <krupka na pha.pvt.cz> wrote:
> -> Pouzivam to pro 'rozumne' prenosy dat. Pro vetsi baliky bych uvital > -> neco na zpusobe seriovych portu (tedy velice standardni veci) o
> -> rychlostech radove vyssich. Pokud by se takhle dalo pouzivat USB,
> -> bylo by to prinejmensim skvele.
>
> hmmm pokial viem da sa aj cez paralelny port. a moze to ist vraj na
> 40kB/s

Podle NET-2-HOWTO nemusi PLIP chodit s nekterymi notebooky, muze dokonce
pri spatne zadratovanem paralelnim kabelu dojit ke zniceni portu. Navic
se mi nechce tahat s jedenactidratovou obludou. Chtel bych vyssi
rychlost, to ano, ale s tim, ze se pripojim k libovolnemu PC (nebo
pracovni stanici, notebooku apod.) a budu moci nadale nosit jen takovy
subtilni kabilek, ktery klidne strcim do kapsy.

                                       Krupka F., krupka na pha.pvt.cz