Meta-FAQ a 8-bit

Marek Kubita kubitovi na mbox.lantanet.cz
Úterý Duben 22 23:22:53 CEST 1997

On Tue, 22 Apr 1997, Petr Novotny wrote:

> Predpokladejme, ze list odebiram v podobe DIGEST. Jsem potom schopen
> cist cestinu (at uz 8-bit nebo QP)? Myslim tim, uz jsem videl par
> MIME-aware listservu, ktere byly schopny digest sestavit jako MIME
> multipart, takze kazdy prispevek mohl mit jeden typ MIME kodovani.

Takhle umi digest delat SmartList/Procmail. Kodovani zachovava takove, v
jakem zprava prisla, ma jen problemy s diakritikou v Subjectu - do seznamu
zprav v digestu pise =?ISO-8859-2?Q?....

> Ale takove rozhodne nejsou vsechny listservy. Co ten brnensky?

Ten snad vubec neumi digesty, nebo to nema nastavene? Z helpu jsem nic
nevycetl, kdyz jsem se po tom pidil.

--- Marek Kubita                           home: kubitovi na mbox.lantanet.cz
                                           work: marek na corpus.cz