Sendmail

Leos Bitto bitto na kolej.mff.cuni.cz
Středa Duben 23 10:11:54 CEST 1997

On 23 Apr 1997 09:26:37 +0200, Jiri Novak <bati na skodanet.cz> wrote:
>Dobry den....
>
>Mel bych takovy drobny dotaz.
>Jakozto osoba zvidava a vrtava, jsem si zacal hrat v Linuxu (RH 4.0)
>se sendmailem, a zjistil jsem ze spousteni sendmailu trva az desive
>dlouho (na mem 586/90 okolo 2 minut).
>A ted dotaz: Je to normalni? Nebo jsem nekde v konfiguraci
>udelal chybu? Jestli to opravdu trva tak dlouho, jak je mozno
>toto urychlit???
>Predem dekuji za odpovedi...
>			Jiri Novak
>			[bati na skodanet.cz]

Toto je klasicky problem se kterym se nekdy setkala asi vetsina uzivatelu
sendmailu. Sendmail pri spusteni zjistuje z Vasi IP adresy Vase domenove
jmeno. A kdyz se mu to nedari ma nastaveny dost vysoky timeout. Jde o to
ho prinutit aby se mu to podarilo, a to bud funkcnim reverznim zaznamem
v DNS a funkcnim DNS v dobe startovani sendmailu, nebo zapisem do
/etc/hosts. Ten zapis do /etc/hosts je jednodussi - staci pridat radek

1.2.3.4    pocitac.domena.cz

somozrejme particne pozmeneny - 1.2.3.4 nahradit Vasi IP adresou a
pocitac.domena.cz Vasim jmenem v DNS.

                                                  Leos Bitto
                                           <bitto na kolej.mff.cuni.cz>