Virtualny postovy server

Leos Bitto bitto na kolej.mff.cuni.cz
Středa Duben 23 10:24:19 CEST 1997

On 18 Apr 1997 16:07:03 +0200, Milan Molnar <molnar na mtf.stuba.sk> wrote:

>hladajte v op.me a virtusertable, funguje to spolahlivo.

Diky za radu, stejne jsem to ale nakonec vyresil jinak. On sice pres
virtusertable neni problem sesypat vsechny maily pro urcitou domenu do
jedne schranky, ale je pak problem (alespon pro mne) ji zase na koncovem
pocitaci po stazeni spravne rozdistribuovat. No nakonec jsem po notne dobe
experimentovani prisel na jine reseni - pouzit pomoci mailertable pro danou
domenu procmail nastaveny tak aby pridal do hlavicky polozku na jakou adresu
ze ten mail prisel (to s virtusertable neumim) a hodil ho do spolecne schranky
pro celou domenu (to umim i s vitrusertable). Po stazeni pomoci pop3 na koncovy
pocitac z tech mailu zase vycucnu tu koncovou adresu co jsem si tam pridal,
vymazu ji a spravne je dorucim. Nejlepsi na tom je ze mi to funguje.
HURA!!!

                                                  Leos Bitto
                                           <bitto na kolej.mff.cuni.cz>