Off-topic: Sprzezjky (was Re: Stop the flames...)

Vladimir Michl michlv na risc.upol.cz
Středa Duben 23 12:33:23 CEST 1997

On Wed, 23 Apr 1997, Bohumil Chalupa wrote:

> To, ze je polstina (v nekterych ohledech) cestine blizsi nez nemcina
> bych nepovazoval za argument pri vyberu sprezek. Prikalnel bych se spise
> k te starocestine, a tam se snad ss vyskytovalo, ne? A lomenym pismem se
> u nas prece psavalo.

  Jestli se psalo ss ve starocestine nevim, me jen sedi vic sz misto ss.

> P.S.
>    Svoji prvni (positivni) reakci na navrh sprezek jsem rozhodne nemyslel
> tak vazne a nenapadlo mne, co se z toho muze vyvinout.

  No nevim jak ostatni, ale ja to take tak vazne neberu :))))))

					Vlada

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  MichlV na risc.upol.cz                 Olomouc              *
*	    Vladimir.Michl na upol.cz				     *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv			     *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *