Off-topic: Sprzezjky (was Re: Stop the flames...)

Petr Her~man Petr.Herman na lfmotol.cuni.cz
Středa Duben 23 13:07:15 CEST 1997

>   Ja bych, zde spiisze souhlasil s tiim 'sz'. Mysliim zje polstina je
> czestinje daleko blizjsii nezj njemczina a maam takovyy dojem zje v
> polsztinje se to piisze 'sz'. Jinak bych souhlasil.

Co sem pletes nemcinu clovecze nesstastna?
Slovem 'svabach' jsem myslel lidove oznaceni pro goticke pismo,
kterym se normalne po Evrope psalo pres cely stredovek i novovek,
akorat snad nekdy v minulem stoleti zacala vic pouzivat latinka
ale Nemci v tom byli konzervativnejsi a pouzivali kurent az do
konce valky.
(Yenyia uz asi zuri, tak uz dost.)

> 					Vladimir Michl

Petr Herman