Jak ziskat jedinecne cislo a realny cas ?

Petr Snajdr snajdr na pvt.net
Čtvrtek Duben 24 08:48:25 CEST 1997

Matus Uhlar wrote:

> In cz.comp.linux Petr Snajdr <snajdr na pvt.net> wrote:
> ->   jak ziskat jedinecne cislo ? Myslel jsem si, ze k tomu vede cesta pres
> -> time(), ale evidentne ne tak uplne :-(
>
> samozrejme ze ked sa budete hrat s datumom, jedinecne cislo neziskate.
> dokonca aj keby ste sa s nim nehrali, staci aby vas program ste spustili
> 4294967296 krat a na dalsie pokuse sa uz bude opakovat

Rek bych, ze ta pravdepodobnost neni az tak mala. Kazdopadne
neni problem ziskat 2  volanimi time() 2 cislo s tim, ze to druhe bude
mensi
nez to prvni ( neli stejne).

> skratka time() je najlepsie. a mozete ho prcnut do srandom()
>
> -> Jak tohle osetrit ve svych programech ?
> -> Jak ziskat realny cas ? ( treba v sec. od r.1971 )
>
> time() vrati co ma... ak sa s datumom fakt nehrate... nastavte si hodinky
> zle a chcite aby ukazovali spravny cas...

No dobre,ale na posunech letni<->zimni cas nic nelegalniho, spatneho ap.
neni s vyjmkou toho, ze time nevraci pocet sec. od 1.ledna 1970,ale
pocet sec. od 1.ledna +/- letni nebo zimni cas tj. k relnamu casu to ma
dost daleko.

S pozdravem
  Petr Snajdr