Kacirska myslienka?

Martin Furák furak na psgnetzv.sk
Čtvrtek Duben 24 09:10:50 CEST 1997

Fakt neviem ako zacat.Je to mozno vsetko co tu napisem off topic,ale mozno
ze nie az tak celkom.
Asi 3 tyzdne sledujem konferenciu,pretoze v chvilkovom "pomynuti mysli" som
sa rozhodol pre Linux a hotovo.Nechcem prevadzkovat server ani nic podobne.
Bude spocivat v pokoji u mna doma a bude so mnou travit predpokladam, ze
zbytok mojho zivota.
Co teda chcem? ....Podelit sa o moje uvahy.
Nadobudol som dojem,ze tato konferencia nema moc rada novacikov a ich
trivialne otazky.Ale ak sa ma Linux viac rozsirit tak by to chcelo zmenit
pristup.Co tak zaviest "pridelenie" osobneho (dobrovolneho) konzultanta,
ktory by pomohol preplavat prvotnymi uskaliami Linuxu?(Uz citim tie rany co
padaju na moju kacirsku hlavu) Mnoho trivialnych veci by neslo do
konferencie.Tam by sa objavili uz len "zavaznejsie" otazky.
Chapem ze to ma svoje slabe miesta, ale v mene Linuxu by sa malo nieco
urobit a nie len "komunikovat".Ono to zase pre neznalych veci (Linuxu) nie
je len tak prejst s grafickeho prostredia M$ a "komfortu" ala nerozmyslaj,
ja to urobim za teba a ty len klikaj myskou.... ( to sa nauci aj moja stara
mama) do prostredia promptu,scriptov,kompilovania a co ja viem coho
vsetkeho este. Kto vysvetli novacikovi (teda potencionalnemu) ze Linux je
sice tazsie ovladatelny,ale prinasa moznost prisposobenia si ho na "obraz
svoj".Ak nechceme uvrhnut mladu generaciu do balastu pohodlia a pocitacovej
negramotnosti tak je rozhodne cas na to,aby hlavne guru porozmyslali ako na
to a kto cim prispeje.
Nestaci ze vy viete ,ze Linux je dobry....musia to vediet aj ti druhi....
Predpokladam,ze sa na moju hlavu znesie hromobitie,ale berte to ako malu
uvahu toho,ktory sa chysta plavat proti prudu a je mu jedno,ze to bude stat
namahu a odriekanie.To ako sa mi bude darit bojovat s pribojom linuxoveho
vlnobitia bude zalezat aj na mnohych z vas.
Rozhodne sa chcem podakovat takym ludom, ako pani Hubicka, Myslik,
Kasprzak, Zamazal, Janik (prepacte ti na ktorych som zabudol) za to co
urobili a robia pre Linux. Su to ti, ktori ma svojimi dostupnymi
informaciami priviedli ako stratenu ovecku do svateho stada Linuxu.
Dufam len, ze nezabludim a stado nebudem musiet nikdy opustit.
Martin
P.S.Kolko energie vycerpala len sprzezjkova vojna. Neviem ako vam, ale mne
nepriniesla nic.... a mohol som sa za ten tyzden dozvediet mnoho uzitocnych
veci.

__
     _/_/_/_/_/_/_/_/    _/_/_/_/_/_/  Gagarinova 2432/101
  _/_/_/     /_/_/    _/_/_/           E-Mail: furak na psgnetzv.sk
 _/_/_/     /_/_/    _/_/_/                  : martin-f na usa.net
                                       Phone+Fax:+421 0855 23134