Problem s nameserverem

Matus Uhlar uhlar na ccnews.ke.sanet.sk
Čtvrtek Duben 24 09:06:21 CEST 1997

In cz.comp.linux Jan Kasprzak <kas na informatics.muni.cz> wrote:
-> : > -> Hmm, a bylo by mozne na jedne masince (Linux) rozchodit dva
-> : > -> nameservery?
-> : > teoreticky ano. prakticky to nema zmysel.
-> :
-> : Proc nema smysl? Jeden by odpovidal na dotazy z vnitrni site a druhy
-> : z vnejsi.
-> :
-> 	Jde to -- zjistil jsem (pohledem do manove stranky :-), ze novy
-> BIND ma primo prepinac, ktery rika, na ktery port se ma nabind()ovat
-> a na ktery ma pripadne posilat rekurzivni pozadavky.

-> 	A pak pomoci ip transparent proxy nastavit, ze kterych adres
-> se pujde na ktery nameserver.

Aha iba ak tak... neviem si predstavit nakonfigurovat na klientoch ze
nameserver je uplne na inom porte.
--
 E-mail: Matus.Uhlar na tuke.sk WWW: http://ccsun.tuke.sk/users/uhlar
 IRC: fantomas, TALK: uhlar na ccnews.ke.sanet.sk