Linux->CD-ROM ( Re: Instalace pres nfs )

Leos Bitto bitto na kolej.mff.cuni.cz
Čtvrtek Duben 24 12:39:33 CEST 1997

On 24 Apr 1997 09:23:39 +0200, Petr Snajdr <snajdr na pvt.net> wrote:

>Pokud si chci vytvorit CD c RedHat 4.1 - na co se nesmi zapomenout ?
>Myslim  hlavne attributy souboru ( kterych a kde ) ap. ?
>Slysel jsem, ze nektere soubory musi mit +x ( ktere ? )
>Jaky je presny postup pri vyrobe takoveho CD ?
>Nerad bych na neco zapomel.

Ja mam CD od IPEXu za 189,- Kc (bez DPH), ze ktereho se ta instalace da
spustit a funguje. Pokud to CD nechcete koupit od nich ale chcete palit
(pokud mate levna media tak par korun usetrite), mohu Vam zaslat mailem
vypis ls -lR. Pokud to spis chcete koupit od toho IPEXu tak s ekouknete na
http://www.ipex.cz/bomba.html.

                                                  Leos Bitto
                                           <bitto na kolej.mff.cuni.cz>