Linux a viry

Richard Sputa Richard.Sputa.fei na vsb.cz
Čtvrtek Duben 24 16:24:10 CEST 1997

Nedavno jsem si stahl z internetu (nevim uz kde asi ftp.muni.cz)
virusscan pro linux a zkusil jsem jej.

Mimochodem jsem si dal vypis hledanych viru  a bylo jich hodne ale
dost mi pripominaly nazny viru pod dosem.

scan od maceffeho (nebo tak nejak) byl velice chytry protoze kdyz tam
byl podadresar ukazujici na aktualni adresar tak se porad zanaoroval
a zanoroval (dal jsem vypis prohledavanych adresaru) az jsem ....

Tak co jake mate zkusenosti s virama pod linuxem?
Jake jsou antiviry (krome scanu) pod linuxem?
Co muze takovy vir udelat kdyz ho spusti root a kdyz ho spusti user?

Jo mimochodem proc ma spousta spustitelnych programu nastavena pro
majitele (vetsinou root) i pravo zapisu?

                                      !   Richard.Sputa.FEI na vsb.cz   !