Kacirska myslienka?

Michael Mraka michael na informatics.muni.cz
Pátek Duben 25 09:15:00 CEST 1997

>Ospravedlnujem sa, asi pol hodinu na to ako som napisal vyssie
>uvedene som ten archiv na WWW nasiel, skoda ze som o tom nevedel skor.

:-)

>Chcem sa opytat je to niekde cele aj spakovane? Aby som si to mohol
>hodit na svoj server a nemusel byt pripojeny cely cas kym nieco
>hladam ?

Ne neni. Mohl bych to udelat, ale ma to asi 20MB, takze nevim, jestli neni
lepsi stahnout si logy z listserveru... (tech bude asi 10MB)

--mm                                                             Michael Mráka
                                                     mailto:michael na fi.muni.cz
                                                http://www.fi.muni.cz/~michael