Kacirska myslenka?

Stanlk Petr finurad na ova.comp.cz
Pátek Duben 25 09:35:19 CEST 1997

Jiri Sliva <Jiri.Sliva.fei na vsb.cz> píše v článku
<74E5EE18FE na nwinfo2.vsb.cz>...
> Podle mne je to vyborny napad (vim jak jsem sam tezce shanel zakladni
> informace (a jeste shanim) ..v cestine), ale snad by to bylo vazne
> lepsi formou WWW-stranky. Rozhodne by to znamenalo mene prace pro
> toho  kdo by se toho chtel ujmout.. snad se nekdo najde..
>
>                                                Jiri Sliva

Pokud by se nasel nekdo kdo poskytne WWW prostor a FTP pristup
pak se klidne takove stranky ujmu.

Uz jednou jsem se pokousel v teto konferenci vyvolat neco
podobneho (DD LINUX), ale odezva byla nulova.

Bylo by vhodne vytvorit neco pro uzivatele kteri netouzi
po serveru, ale po obycejne funkcni Linuxove stanici
pro normalni praci bez M$ Windows a jim podobnym.

Je treba take pamatovat na to ze ne kazdy ma pevnou linku a
ze modemy 14 400 porad ziji!

Skuste se podivat http://www.comp.cz/frws/linux
(jde jen o maly pokus nez www stranku)

| "SNEK" Petr Stanek          E-MAIL: finurad na ova.comp.cz  |
| Financni urad Ostrava III   I B M  A I X                 |
| Spravce site UNIX/WIN NT    L I N U X  R e d  H a t  4.1 |
| http://www.fbm.vutbr.cz/vip/hukvaldy                     |
| http://www.ova.comp.cz/frws                              |