WWW counter

Jaroslav Benkovsky benkovsk na pha.pvt.cz
Pátek Duben 25 10:15:47 CEST 1997

Miroslav Lednicky wrote:

> Aha, tak to je spatne. Mam verzi 2.3, delaji tyto problemy i starsi?
> Predpokladam, ze ano ... :-(

Rozumej mi - ja nevim, jestli tvuj problem je zpusoben zrovna
timhle. Jen bych to videl jako moznost. Ja jsem zase narazil
na to, ze kdyz jsem chtel zobrazit literal, tak mi to zhavarovalo.
Pokud si to chces patchnout na 2.3.1 ;-), tak projdi parse.c,
funkce typu ParseLiteral (nebo tak nejak, je uplne posledni v souboru)
a ji podobne - staci pridat ukonceni retezce znakem '\0'.
Snad casem vyrobim nejaky patch. Tech chyb je tam ale pravdepodobne
vice.

					Edheldil