META: Anti $10000

Martin.Postulka na cerge.cuni.cz Martin.Postulka na cerge.cuni.cz
Pátek Duben 25 11:12:17 CEST 1997

>Pozor, niekto moze citat konferenciu cez tin, a vtedy nemusi byt prihlaseny.

Na tema abuse doporucuju podivat se do archivu konference,
pripadne do archivu konference net na listserv.felk.cvut.cz
(nepamatuji se, kde se tohle tema pred relativne kratkym
casem probiralo) A lecktere nazory (i ty s nimiz souhlasim :-))
uz tehdy zaznely. Taky bych si dovolil upozornit na malo
znamou a (snad nepravem) opomijenou konferenci
abuse-l na ccnews.ke.sanet.sk, ktera ma tema v "popisu prace"
a kam take posilam dalsi komentar.
(podle informaci Matuse Uhlara:
archiv je na FTP://ccnews.ke.sanet.sk/pub/litserv/abuse-l
a gopher://ccnews.ke.sanet.sk/00/ftp/pub/listserv/abuse-l (asi)
) pripadne i archiv news-l (tamtez?)

Martin Postulka