Vysvetleni

Radim HABALA Radim.Habala na axpsu.fpf.slu.cz
Pátek Duben 25 11:22:18 CEST 1997

On Thu, 24 Apr 1997, Eugene Svoboda wrote:

> Muze mi nekdo vysvetlit proc pouzivate Linux??

A proc ne ???

Je free, s X je i graficky, sprava (vcelku) jednoducha, nepada ani z
poloviny tak casto jako DOS / Windows; MacOS nebojine podobne ruzne.

Navic je skvele, kdyz clovek spusti nejaky zdlouhavejsi proces (zvlaste
diskove operace, treba kopirovani) na pozadi a ma docela volny komp pro
praci, vytecne jsou i ty virtualni konzole.

Pokud navic nekdo provozuje nejaky server, pak ma moznost bud NT
(zaplatit, navic doplacet spoustu veci co tam nejsou (napr. telnet)),
nebo Linux - zdarma, k tomu spousta free a shareware....

A pokud nekdo chce / potrebuje linux, tak bud Linux, nebo nejaky komercni
(za okolo 100 Kkc, spise bych to videl na nejaky MKc)...

Navic existuje DOSemu a wine (Win. emul.), ktere do jiste miry zpristupni
i tyto programy... A co vic si kdo muze prat???

                                          +-----------------------------------+
                                          |            Radim HABALA           |
                                          |   e-mail:   hab21um na fpf.slu.cz    |
                                          |   Englisova 13, OPAVA,  746 01    |
                                          |   tel :  (0653)   21 46 34        |