VLEZTE MI NA Z...

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pátek Duben 25 11:38:58 CEST 1997

On Fri, 25 Apr 1997, Vladmir Koudelka wrote:

> V tehle skupinach neni nikdo s kterym by se dalo rozumne pohovorit.
> Tyhle Cesky skupiny uz mne zacinaj srat.  Jo ono to jsou dnes samy
> kompijutry.  Kompijutr sem, kompijutr tam ale hlavy mate vsichni
> prazdny.  Vlezte mi vy hovada na zada.

Myslim ze tohle je klasicky pripad - nejaky idiot ted bude zrejme jednou
denne zasilat do vsech konferenci podobne hovadiny. Otazka je kolik
takovych prispevku denne bude od dalsich pripadnych idiotu za nejaky cas.

Podle mne to drive nebo pozdeji skonci drive popisovanym zpusobem -
moznost zapisu do konference jen pro prihlasene. Pokud vim tak to pro
ctenare pres newsy neni nemozne, prispivat do konference. Je to ponekud
obtiznejsi na prvni nastaveni ale pak uz je to OK. Myslim ze se postupuje
nasledujicim zpusobem :

Prihlasite se do konference z Vasi adresy (kde mate mailbox)
Nastavite si volbu SET=NOMAIL aby Vam nechodily prispevky
Ve Vasem News readeru si nastavite adresu davanou do pozky From: stejnou
 jako tu z ktere jste se do konference prihlasili (vas mailbox)

a to by melo byt zhruba vsechno.