Kacirska myslienka?

Marek Andricik andricik na oko.fei.tuke.sk
Pátek Duben 25 11:38:55 CEST 1997

> Osobne si nemyslim, ze sebelepsi www stranky muzou nahradit zivou
> konferenci, kde muzete polozit dotaz. Ciste psychologicky, kdyz
> s vami uspokojive nekomunikuje stroj, tak se potrebujete nekde
> nechat utesit.

Ahoj, pricina problemu je v lenivosti tych, ktori sa pytaju. Namiesto
toho, aby chvilku porozmyslali, pripadne si precitali, co maju pred
nosom na obrazovke, hned pisu mail "NEJDE MI TO, HELP!".

Tiez si myslim, ze specializovana konferencia pre zaciatocnikov je nanic.
Kto ma chut odpovedat na maily, kde dotycny vykrikuje, ze mu nic nejde,
ale sam nepohol ani prstom?

Marcus
--
  ,:||:,:||:,          Marek Andricik, IRC Nevedko, postgraduate student, pgp
+:||<>||:><||:-     andricik na oko.fei.tuke.sk http://oko.fei.tuke.sk/~andricik