NFS nelze zapisovat

Marek Kubita kubitovi na mbox.lantanet.cz
Sobota Duben 26 13:09:33 CEST 1997

On Sat, 26 Apr 1997, Michal Vanka wrote:
[...]
> 2 pocitace na ethernetu, 192.168.1.1 a 192.168.1.2.
> V etc/exports prvniho mam:
> / 192.168.1.2(rw)
> etc/exports druheho:
> / 192.168.1.1(rw)
>
> Presto nelze z jednoho na druhy zapisovat, jenom cist.
> (Linux 2.0.27, Slackware96)

Stejny problem jsem mel na svem stroji v praci (2.0.24, Slackware 3.1):
kdyz jsem zkousel namontovat si linuxovy disk ze Solarisu, nepodarilo se
mi na nej zapsat, i kdyz byl exportovany read-write. Pomohlo zkompilovat
novy rpc.nfsd z

ftp://sunsite.mff.cuni.cz/
/OS/Linux/System/FileSystems/nfs/nfsd/nfs-server-2.2beta26.tar.gz

--- Marek Kubita                           home: kubitovi na mbox.lantanet.cz
                                           work: marek na corpus.cz